Kártyázzunk!
Kártyajátékokat az emberek már 3000 éve játszanak és annak ellenére, hogy jelenleg egy rohanó digitális világban élünk, a kártyajátékok továbbra is töretlenek. Az elmúlt néhány évtizedben megjelent összes technológiai újítás
mellett hogyan lehetséges, hogy egy olyan egyszerű játék, mint a kártya, továbbra is versenyképes tud maradni az új generáció körében is?
Egy olyan társadalomban ahol a gyerekeket okos telefonok, tabletek, és már élethűbbnél élethűbb játékkonzolok veszik körül, öröm látni, hogy egy ilyen egyszerű játék mint a kártya is le tud kötni. Ennek az egyik fő magyarázata, hogy még mindig fontos számunkra az emberi interakció, a személyes kommunikáció, amit ez a fajta játék megadhat számunkra.
Egy jó kártyajáték képes egy asztalhoz ültetni akár a legkülönbözőbb személyiségű vagy életkorú embert is. Az idősebb generáció számára a sok technikai kütyü között, ez a játék az amit még ők is büszkén meg tudnak tanítani az unokáknak.
A kisgyermekeket már egész kiskorban érdemes megismertetni a különböző kártyajátékokkal. Megtanítja őket pl: a csapatjátékra, a szabályok betartására, és nem mellesleg a matematika használatában is segít.
Amellett, hogy egy vidám, szórakoztató tevékenység, fejleszti a gyermekek logikus gondolkodását, koncentrációját. Végül ne feledkezzünk a kártyakeverés/osztás fejlesztő hatásairól, amely a motoros készség, különösen a kézügyesség és a szem-kéz koordináció.
Így a kártyajátékok nemzedékről nemzedékre velünk maradnak a gyermekkori jó emlékek miatt. Felnőtt korunkban ezeket az emlékeket felidézve próbáljuk a kártya iránti szeretetünket továbbadni a kisebbek számára.
Mi lehetne izgalmasabb egy kártyajátéknál, ahol saját eszünk mellett nagyrészt a húzáson múlik a siker? Nézz szét izgalmas kártyajátékaink között, ahol megtalálod a hagyományos kártyákat (magyar, francia, póker, stb) és rengeteg forradalmi újítású verziójukat!
A SES Sophie a zsiráf kézzelfestő kártyák készlettel most elmerülhetsz a művészet világában. Az előre elkészített sablonokat használva könnyedén alkothatsz aranyos, zsiráfos festményeket. Ám most az egyszer nem ecsetre lesz szükséged, hanem saját ujjaidra! Mártsd bele a kezed a festékbe és színezd ki a sablon okozta üres helyeket. Az alkotás után a kártyát felemelve, zsiráfos képek köszönnek vissza rád a papírról. Igazi szórakoztató játék, ahol fejlesztheted saját kézügyességedet és kreativitásodat. A festés során megismerkedhetsz különféle állatokkal és színekkel. Engedd szabadjára a fantáziádat és készítsd el saját műremekeidet!
1 pakli, 2 játék: Fekete Péter és Memóriajáték egyben!
A népszerű mesekönyvekből ismert szereplők és jelenetek elevenednek meg az új Anton kártyajáték lapjain. A gyerekek felváltva játszhatják az izgalmas és szórakoztató Fekete Pétert, valamint a vizualizációt és az emlékezőképességet fejlesztő memóriajátékot.
A doboz tartalmazza a játékleírásokat, de itt is elolvashatod:
FEKETE PÉTER:
A játékban tetszés szerinti számú játékos vehet részt, de legalább kettő. Kezdéskor a kártyákat jól össze kell keverni, és a játékosok között egyenlően szét kell osztani. Ha valamelyik játékos kártyái között két azonos sarokjellel ellátott lapot talál, akkor ezeket lerakhatja. Ezután megkezdődik a húzás: akinek a legtöbb kártya maradt a kezében, attól a baloldali szomszédja egy lapot húz, tőle pedig a következő és így tovább. Ha a játékosnak a húzott kártya másodpéldánya a kezében van, akkor ezt a két kártyát amelyeknek sarokjelzése azonos lerakja. Ez így megy tovább mindaddig, míg az egyik játékosnak a Fekete Péter egyedül marad a kezében, és így ő maga is Fekete Péter lesz, azaz a játék vesztese.
MEMÓRIAJÁTÉK:
Ezt a játékot kettő vagy több játékos is játszhatja. A kártyajáték 34 lapból áll, a Fekete Péter lapot ki kell venni. Jól keverjétek meg a kártyalapokat, majd képpel lefelé helyezzétek az asztalra. Sorsoljátok ki, hogy ki kezdje a játékot. A kezdő játékos fordítson fel két lapot. Ha párt talál, akkor azt tegye maga elé, és folytassa a játékot. Ha nem talált egyformát, akkor a lapokat tegye vissza a helyükre, és most már a következő játékos fordít fel két lapot. A játék akkor ér véget, ha minden lap elfogy az asztalról. Számoljátok össze, ki találta meg a legtöbb párt: ő a memória bajnoka.